2012. április 1., vasárnap

Első "blog-estém"

Hát sziasztok!
Az utóbbi időben azon kaptam magam, hogy minél több blogot olvasgatok, sminkelésről, szépülésről, körömfestésről, így elhatároztam, hogy én is nekikezdek...így született meg a ColorWings blog.
Az elején írnék pár szót magamról:
23 éves szlovákiai lány vagyok, utolsó éves főiskolás. Engem is nagyon érdekel minden, ami szép, ami divatos, a sminkelés, a különféle szépségtechnikák. :)
Hamarosan felteszem az első bejegyzéseimet, remélem tetszeni fog. Egyelőre nem akarok több mindent írni magamról, nemtudom mi mindenre lennétek kiváncsiak, szerintem úgy is kiderül majd a bejegyzéseim alapján milyen lány vagyok. :)
A blog formája még kezdetleges, folyamatosan fogom majd újítani, szépíteni, egyelőre ezt sikerült osszehoznom így az elején. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése