2012. április 8., vasárnap

Húsvét előtti haul

Sziasztok! :)
Hát most egy haul bejegyzéssel jöttem, a héten még ünnepek előtt voltam egy kis shoppingoláson, hát megmutatnám, miket sikerült vásárolnom :) .
Ez egy New Yorkeres korall színű, selyem-hatású blúz, hát ilyen időkben még sajnos nem hordható.. :(
Ez is a New Yorker üzletéből van, nyárias kis lenge blúz.
Na ezt viszont már most nagyon szeretem, nyárra nagyon is szuper lesz. Igazi kis szellős nyárra való blúz, én egy fekete övvel képzeltem el és mondjuk egy leggings-szel.
Már régóta keresek egy ilyen poncsót, de eddig még nemtaláltam meg az igazit. Ez viszont pont olyan, amilyet szerettem volna, jó hosszú is, oldalt sem rövid, nem kivágott. Egyszerűen tökéletes. :)
Nos, az eddigi ruhák mind a New Yorkerből voltak, ez a felső viszont a H&M-től van. Épp akció volt az üzletben, és sikerült egy 3/4-es ujjú egyszerű kis fekete felsőt vennem, amint látjátok, mindössze 5 euróért. Az dísze a nyakánál a kis fodor, ami fekete picit átlátszó anyagból van.
Végül még vettem egy kis parfümöt, szintén a H&M-nél, 1 euróért. :) Finom, édeskés illata van.Még nem láttam eddig ilyen parfümöt náluk, de nagyon megtetszett, hogy ilyen aranyos kis dobozkába volt becsomagolva.

Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett. Nektek melyik ruhadarab tetszett a legjobban? Ti is már azért vásárolgattok nyárra?

1 megjegyzés:

  1. Latom nem irtal az utobbi idoben. En kuldok neked egy dijat, amit megnezhetsz itt (http://andicolouryourlife.blogspot.com/2012/04/one-lovely-blog-award.html), ez segit tagok kereseseben is!

    VálaszTörlés