2012. április 2., hétfő

Kedvencek

Ebben a részben be szeretném mutatni, milyen termékeket használok én a mindennapi életben.
Kezdeném a testápolással:

Az első legyen ez a hatalmas Nivea krém (250 ml), limitált kiadás. Imádom a Nivea termékeit, ez pedig az egyik alap, ami mindig van otthon. 

Ez pedig a Dove Essential Nourishment testápoló tej. Nagyon finom illata van és tényleg hidratál :)

Ezt a Nivea terméket tesztelésre kaptam. Meg kell hogy mondjam, egész elégedett vagyok vele. Ez egy Q10-t tartalmazó testolaj, amit naponta kétszer a problémás helyekre kell masszírozni. Nemnagyon szeretem ezeket az olajakat, mert bár ráírják hogy rögtön beszívódik, nekem mindig  a bőrömön "maradt" egy olajréteg. :( Ezért az elején ettől is féltem hogy majd ez sem lesz jó, de kellemesen csalódtam. Persze, picit eenél is érezni a kis felesleget, miután rákentük a bőrünkre, de mégse az a kellemetlen ragadós olaj. Illata nagyon jó, egy negatívuma az, hogy csavarós a teteje így a vége felé már az egész flakon olajos :/ ...Jobb lenne egy adagolós. Összértékelés : 9/10.
Hát ezeket a kézkrémeket nagyon szeretem, a Dove-ot a táskámban hordom, mivel kisebb és így jobban elfér, nagyon szeretem az illatát, hamar beivódik. Az Avon glicerines kézkrémjét otthon szoktam használni. Ez még a karácsonyi kiadás, de mivel elég nagy, még most is sok van benne.
Ezeket a termékeket az arcápoláskor használom: 1 arcmaszk (Avon), 1 arcradír (Avon), 1 arctej (Nivea), 1 sminklemosó (Loreal) és nappali arckrém (Garnier).
Ezek pedig az én kedvenc parfümjeim. Az egyik (balról jobbra) természetesen az Avontól a Far Away Dreams illata, ami egy trópusi mangó, barack illetve szantálfa illatkeveréke. Egy nagyon üde, kellemes illatról van szó. A másik pedig egy nőies illat, a BVLGARI Omnia Crystalline.

Ez a kis krém pedig körömápoláshoz szükséges. Egy bio-termékről van szó, Saloos Naturcosmetics cégtől. Ez egy 19 ml-es kiszerelés. Én már régóta használom, és nagyon bevált, sokat segít.


Hát egyelőre ennyi lenne ez a bejegyzés, remélem tetszett, ha érdekelne valamelyik termék, nyugodtan írjatok :)

1 megjegyzés: